åh, vad jag älskar majs

Så har jag mumsat majskorvar och landat i föräldrarnas soffa - istället för brorsan. Någon borde anställa mig som sofftestare, man kan säga att jag har sofferfarenhet iallafall...

Hehe, jag inser ju det smålustiga i att jag kallar det värstingfrukost och sen har lite småsaker på tallriken, men jaja, buffébordet hemma hos familj F&G var av värstingsorten iallafall.

Jag måste leta på någon form av träningsblogg. Vilket inte är så svårt kanske, för jag fick en kommentar förut och det var från en tjej med superkroppen! Man kan säga att hon tränade bra. Nåväl anledningen är att jag har hört förut att när man gör sit ups så måste man hålla in magen, annars formar sig musklerna efter den 'bullen' man har, kallad mage... Jag är som lite nyfiken på om det stämmer...

Och så har jag ett kusinbarn som tydligen har ett band. Fick veta det idag. Och jag tycker att det lät riktigt, riktigt bra minsann! Men man kanske bör vara lite av en rocker för att tycka det...

Men nu ska jag äta vaniljpraliner och glo på Morden i Midsomer. Puss och kram!



Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
E

Du fick dig majs till slut i alla fall:) Har ju inte kommenterat din nya frisyr än, jag tycker det blev kanon snyggt!

2008-08-05 @ 21:19:44
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

E: jajamensan, majs från torget :) och grönsaksaffären på gatan ner vid åhléns... förresten, du vet, det som inte dödar, det härdar - stå på dig!

2008-08-06 @ 00:31:06
Maria

hahaha det är familjens katt ;)

2008-08-06 @ 00:38:40
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0