så som man känner sig ibland


Jag tror att jag köpte min första digitalkamera 2004. En liten rackare, som jag älskar, men som nu har dött. Ingen annan liten fuling har varit så bra. Nej. Men det är ju inte så mycket man kan göra när kameror behagar dra sin sista suck.

Jag måste försöka bryta mina rutiner och äta frukost direkt när jag går upp, för nu sitter jag här ett par timmar senare och har ändå inte frullat nåt; men så här känner jag mig idag...

image616

Har suttit och kollat på alternativa bloggdesigener, men så orkar jag inte leta på nån info om hur jag ska ändra, men nån gång så... Men nu är det frulle och Förhäxad, så att jag hinner plugga lite idag innan jag inser att mörkret har lagt sig.

Ha en underbar söndag allihop!

Puss och kram


Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Marielle

har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 12:49:43
URL: http://mariellem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0