grannar och musik

Och som jag inte slet idag. Jag somnade på soffan istället. Vilket är skit, eftersom jag inte är ledig på tisdagutan ska på på en annan kurs. Den kursen jag bävar inför. Uppsatsskrivning. Men ikväll är det Nip/Tuck som är prio ett. Får läsa så mycket jag hinner efter det.

Jag vet inte vad mina grannar har hållt på med idag, men tydligen tycker de att det är kul att springa runt, runt, runt, inomhus. Jag känner att jag inte riktigt lägger mig i det, utan jag är bara glad att de inte samtidigt spelade nåt från sin megausla skivsamling. Och påtal om skivor så har jag en Duran Duran-vinyl över. Nope, vill inte göra en skål av den inte, den ska lyssnas på. Den borde få sig ett hem istället.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
Hanna

Jag har samma problem med min granne. Men jag tror att hon har katt. Annars är hon väldigt aktiv på nätterna. Illa nog ändå...

2008-04-13 @ 22:00:15
URL: http://hannasplats.blogg.se
Annika

usch vad jag hatar när grannar spelar musik så det dånar genom väggarna.
Det är ju tortyr, ju!!
Basdunket får mig att se rött.
Hoppas dina grannar lugnar ner sig nu ett bra tag framöver.

2008-04-14 @ 01:13:31
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

hanna: ja, jag läste om din granne som TAPPADE saker mitt i natten. folk är knepiga...

annika: mm, framförallt om det är skitmusik. om det är samma som förut, så har de ju blivit hotade med vräkning en gång i tiden, så de håller sig nog i skinnet rätt bra, det här var ju dagtid ändå...

2008-04-14 @ 13:08:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0