ett snabbt litet inlägg med trams


Nu har jag slagit in paket och jag kan be om ursäkt på en gång, panki, för hur de är inslagna, men jag tänkte vara miljövänlig :)

Nu är det hopp in i duschen, som gäller och lite runtspring och sen iväg. Har naturligtvis inte hunnit plugga, får försöka få lite gjort på tåget, men ja... det är som det är med det.

Upp och nicka sockerdricka!

Haha, förresten - mamma är så rolig. Hon skickade en present på posten igår och i brevet låg det en lapp att jag hade vunnit hennes privata lotteri... Det är humor.

Och för den som är intresserad av det här, så kostade bananerna i Vi-butiken 14,90kr/kg och på Lidl kostade de 17,90kr/kg. Intressant rapportering va?! Nä, men jag råkade se det, eftersom jag läste en krönika nånstans om hur dyrt det är med frukt. I jämförelse med en chipspåse...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Charlotte

Men man kan inte jämföra de två matsorterna - för att frukt är godis är som alla vet ett stort ljug...

2008-04-24 @ 18:05:22
URL: http://www.charlotte.nu
leopardia

charlotte: men om man jämför mättnadskänsla och mest kalorier för
pengarna... som krönikan handlade om ;) men jag försöker ju göra frukt till godis här, efter mitt frosseri i choklad. två kartonger på ett kilo var..

2008-04-24 @ 22:46:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0