ett litet tips

Så igårkväll drog min dvd-spelare sin sista suck - igen. Eller, ja, det är ju förvisso inte samma, jag har ju bytt ut den. Fick återupptäcka det underbara med att titta på tv-serier på den bärbara datorn. Och så slog det mig att jag ska nog rekommendera vlc, som är en mycket bättre mediaspelare än alla de andra. Den läser de flesta format, fungerar med de flesta operativsystem och är gratis att ladda ner.
Hur som, så ska jag väl kolla om garantin fortfarande gäller på min trasiga vän, annars får jag väl köpa en ny. Har bara problem att hitta en som har det jag söker efter.

Som studerande så är det ju inte direkt tidningsprenumerationer man prioriterar. Så att vinna denna tävling hos Designa din blogg, vore ju galet roligt. Delta ni oxå... Det handlar alltså om en valfri tidningsprenumeration, till ett värde av 300kr hos tidningskungen. Och tävlingen pågår fram tom den 13/4.

puss och kram

Andra bloggar om: ,


Kommentarer
Charlotte

På tal om tv-serier...
Ny fredagstävling hos mig - vinn en kultig tv-serie på dvd! Titta gärna in och var med. Trevlig helg!

2008-04-11 @ 15:04:37
URL: http://www.charlotte.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0