ett inlägg med tävlingstips

Jag tänkte att jag smäller in ett tävlingstipsinlägg här då;

-

Hos Magdalenashem kan man vinna presentkort på femtusen hos Hans Mikaels. Pågår till den 26e april.

--

Ett kit med lite hudvårdsproduket från Rosagården, kan ni vinna hos Jonaesson. Tävlingen pågår till den 28e april.

-

En tävling med temat Svart, har My life as i see it. Svart sjal, svart smycke och solglasögon. Pågår till den 30e april.

--

Jag är med och tävlar om 2 biobiljetter och ett superpresentkort å 300 kr som gäller i 60 butikskedjor sponsrat av GratisBio.se. Tävlingen arrangeras av Katarina. Läs om tävlingen. Jag tycker att du också ska vara med och tävla! Kom ihåg att du har ingenting att förlora. Skynda dig nu och var med, du har bara fram till den 26/4 på dig.

-

Hårförlänging kan du vinna hos finehair. Pågår till den 30e april.

--

Jag är med och tävlar om ett par örhängen hos Lisa!
Var gärna med och tävla du med! Pågrår till den 18e april

--

Bokpaket kan du vinna hos mamma går till jobbet. Pågår till den 27e april.

-

image1122
Jag är med och tävlar om 2 biobiljetter, sponsrat av Gratisbio. Tävlingen arrangeras av Maria. Jag tycker att du också ska vara med och tävla! Kom ihåg att du har ingenting att förlora. Här hittar du tävlingen. Tävlingen pågår t.o.m. den 27e April 10.00.

-

Angelica har tre stycken läppglans från Victoria's Secret att lotta ut. Alltså, tre vinnare får ett läppglans var som hon skickar med post så fort hon kommer tillbaka till Sverige. Dessa tre färger finns och du kan läsa mer om läppglansen här. Pågår tills på tisdag.

-


Jag är med och tävlar hos Zoullady. Jag har en chans att vinna en klocka från www.zoullady.se.
Jag hoppas att jag vinner! Läs mer om tävlingen
här. Tävla du också!


-

En återfuktande ansiktsmask kan du vinna hos picturesofyou. Pågår till den 20e april.

-

image1257
Jag är med och tävlar om en snygg mysdress hos Lily, i samarbete med modeakuten.se

HÄR kan ni se vilka färger man kan välja mellan.

Önska mig lycka till och klicka här för att delta du också!

--

Ett läckert kit med hudvårdsprodukter och parfym kan du vinna hos Marie. Pågår till söndag.


--

Presentkort hos The Body shop kan du tävla om hos bicini.se. Pågår till den 24e april.

--

så var det med det.

Puss och kram


Andra bloggar om:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0