en kort promenad

En liten kort promenad på 2730 steg, minus de som skramlar dit när man tar av och på stegräknaren. Om man är riiiktigt duktig kan det nog skramla till en hel del. Nåväl, fotade en del och fick tjall på mitt högra knä. Alla gympalärare hade fel, man ska böja ryggen, inte benen!!

Men så har jag dammsugit oxå. Och tydligen är det nåt jag skulle komma sist i om det vore SM. Jag fattar inte vad jag gör riktigt, men jag blir nästan krampig i armen för att jag håller så hårt i, hmm, slangen... Har soffan kvar att dammsuga och det är min Goliat. Så jag drar mig för att göra det...

Inte deklarerade jag idag heller. Jag kände att jag kanske ska vara lite så där som man bör - och jämföra med kontrolluppgifterna jag har fått. De ligger nånstans i mitt system - högarna med papper.

Men imorn blir det Östasiatiska, och ifall jag har nån stalker, så är jag den där tjejen som går runt och tror att hon ser ut som Jennifer Aniston. Så vet du hur odräglig jag är och kan sluta förfölja mig. Inte för att fröken Aniston är odräglig men någon som tro att hon ser ut som henne är det.

Så imorn ska jag försöka ta mig till 'min' advokat och hämta hem ännu mer papper.

Men nu är det nog kanske dags att kika över läxan, äta och kolla upp om det är nåt på tv.
Hehe, jag känner mig skitung när jag säger att jag har läxor...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
-> JOSFIN

Håller med dig om att det där med dammsugning är riktigt klurigt.. :P

2008-04-22 @ 18:03:50
URL: http://josfin.blogg.se
Linda

Nämen hej hur e det med dig då?
Har du smiti från att läsa min blogg?Buhuuuuu
>Saknar våra tävlingar, vet du ngng som är på g?

2008-04-22 @ 19:54:48
URL: http://hummingbird.blogg.se
Elenor

Ska ta och ta itu med deklarationen ikväll när jag har letat i mina högar också! =)
Men först jobba, sen tvätta och sen leta! =)

2008-04-23 @ 12:56:50
URL: http://blogg.passagen.se/paltbarn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0