efter plugget

Att jag känner mig lite manglad nu, är ingen överdrift. Men jag älskar ju lektionerna och mina kursare har så mycket intressant att säga... Även om jag inte håller med så är det så förbaskat roligt. Fast i vanlig ordning så pratar jag för mycket... Vi diskuterade då filmen Baise Moi, en svensk översättning på den titeln är för vulgär för att jag ska skriva det, så ni får ta fram ett lexikon, om ni inte kan lista ut den ändå... Diskussionen rörde sig kring huruvida den 'förtryckta', genom filmen, kommer till tals. Sen diskuterade vi unheimlich-begreppet. Och så...
Så idag blir det nog inget läsa av, det känns som att det får räcka.

Är sugen på att fota, så jag kanske ska leta fram lite batterier till kameran och leka lite...

Puss och kram



Andra bloggar om:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0