det snöar ju ute


Så som jag nu har förstått det, och om jag har förstått det rätt, så är högskolestudier = arbete, enligt a-kassan? Då är fråga nummer 2 om jag ska säga upp mig från mitt arbete, eller om jag ska ansöka om förlängd tjänstledighet?

Men det jag tänkte skriva var - har ni sett?! Det snöar ju för 17 ute!! Kom just in igen, efter en lite sväng till affären och jag gick där och 'stackars lilla krokus' osv... Stört.

Men nu måste jag äta, har inte ätit nåt på hela dagen. Så det blir kycklingburgare, så där lagom onyttigt och bra.

Sen måste jag fortsätta läsa Said. Fast jag vill ju börja läsa Fanon. Shit, helt plötsligt har vi fått skitmycket att göra, tydligen börjar uppsatskursen mitt i pågående kurs och jag ligger ju helt efter med läsningen - igeeeen!

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , , ,





Kommentarer
Hanna

Otäckt med snö i april. Kallt och jävligt. Vår. Nu.

2008-04-08 @ 21:34:52
URL: http://hannasplats.blogg.se
Malin

Förresten ja, jag ska klura över dina låtförslag :) Ramones är ju alldeles sorgligt frånvarande på min Grove.

2008-04-08 @ 22:23:51
URL: http://www.mollysgrove.se/
leopardia

hanna: helt galet med snö i april skulle jag vilja påstå. kom igen, var lite schysst, dansa en soldans nu ;)

malin: det vore coolt :)

2008-04-08 @ 23:30:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0