det ska böjas i tid


Jag kanske inte behöver gå in på vilken politisk ideologi jag föredrar, men jag är ju uppvuxen i ett sossehem och jag tycker kanske att politiker som i tv pekar finger åt sina motståndare är bättre än de som inte betalar tv-licensen... Men hur som så stod vänsterpartiet och delade ut nån form av kampanjtidningar - eftersom vi närmar oss 1a maj. Och jag vet inte om det är humor eller galenskap när de gav till en, typ, 6årig kille. Hans pappa:
- jaha, ska du läsa den där eller?
- jaa, den som fick ta tidningen är den som äger den...
Alltså, jag tycker ju att det är humor att ge propaganda till barn som just lärt sig läsa, men samtidigt kanske det rödare partiet ska tagga ner lite när det gäller att värva väljare ...

Förresten, kolla in den trevliga tävlingen, som MIna glädjeämnen har.

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
Barbamorsan

Haha var humor får jag säga...det blir lite svårt att ta det på allvar =) men men alla sätt är bra..

2008-04-28 @ 15:59:04
URL: http://www.barbamorsan.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0