det bara slank ur mig

Var just och hämtade ett paket på posten igen, men vad det innehöll får ni se senare, för nu ska jag dricka lite té och slappa i soffan. Är nog lite för opigg för att läsa. Men jag SKA. Hehe...

image625

Har även varit och lämnat min dvd-spelare och fått en ny + 120kr tillbaks. Jag gillar teknikmagasinet, trots allt. Har dock inte plockat upp den och kopplat in den, så det får bli att se lite Förhäxad på den bärbara datorn istället. Jag håller på att gå igenom alla säsongerna och känner att jag oxå vill kunna flytta saker med hjälp av tanken. Då skulle jag sitta här och städa samtidigt som jag skriver... Men om jag lyckas läsa ut boken vi ska läsa tills på måndag, om jag lyckas göra det idag så ska jag storstäda resten av helgen. Har massa fröer att plantera oxå. Tänk om man hade en kolonilott att gå till, eller ja, en balkong till att börja med kanske, hehe...

Ringde mecenat tidigare, för att få mitt kort aktiverat, har sumpat pappret med lösenord och shit. Och av någon anledning råkade jag inleda samtalet så här;
- Hejsan, Leopardia heter jag och jag var nog inte den skarpaste kniven i lådan, när det gällde det här med att aktivera mitt mecenatkort förut...
Fråga mig inte varför jag använder sådana uttryck, men sån är jag - tydligen. Vet inte riktigt vad som hände.

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , , , , ,


Kommentarer
Annika

Ja, det hade inte varit dumt om man hade kunnat sitta vid datorn och städa med tankens hjälp under tiden...Då skulle jag göra det precis nu.
Du sitter vid din laptop som du inte använder så ofta, och jag sitter vid min desktop...

2008-04-11 @ 16:39:19
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0