blääääääääääääää

Jag har övergett Förhäxad och börjat kolla på Medium istället. Så det är vad jag ska göra nu. Och frossa i thaimat. Sen får jag se vad det blir under resten av dagen. I vanlig ordning borde jag städa och jag borde plugga, men hur kul låter det när man kan mysa till Medium?!

För övrigt så hatar jag mig själv så fett. Varför kan jag inte bara sitta och vara tyst. Så fort jag öppnar käften vill jag slå mig själv. Idag - igen - på lektionen -> bla bla bla. Jag bara mååååste säga massa korkade och jobbiga saker hela tiden. Och inte låta andra komma till tals. Jag hatar mig själv. Verkligen. Jag har förvandlats till en sån man hatar och jag klarar inte av att styra det. Usch!

Nä, men det är ju sol ute hörr'ni.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Charlotte

Tävling hos mig igen! Den här gången kan du välja mellan smått&gått&platt - missa inte det. Trevlig helg!

2008-04-18 @ 15:09:21
URL: http://www.charlotte.nu
Mandiz

kopiera min visningstext och sprid ut det till alla dina kontakter på Bure, för visst får man ha häng om man vill!?!

2008-04-18 @ 15:14:08
URL: http://mandizblogg.blogg.se
E

Tråkig och babblar dumheter? Det kan jag då aldrig tro, vi kan kalla det... Avslappnad och intellektuell:) Ha en fin helg sötis!

2008-04-18 @ 15:45:21
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Hanna

Bättra att säga korkade saker än att aldrig få veta, eller hur? För övrigt är det bättre att själv säga korkade saker än att lyssna på andras skit...

Hoppas du fick det bra i solen.

2008-04-18 @ 18:58:09
URL: http://hannasplats.blogg.se
bluie

äh, du överdriver... men känner igen känslan! jag är själv den tysta typen, sade inte ett knyst om jag inte
var tvungen. vi är olika helt enkelt. man kan läsa om detta. introvert kontra extrovert. jag behöver tid för att säga smarta saker, alternativt; tar in ett större sammanhang och har därför svårare för att svara. det du bör tänka på i sådana här sammanhang är att nittio procent av klassen inte gillar den som ställer frågor bara för att höra sin egen röst, alternativt puckona som börjar fabricera invecklade frågeställningar 3 minuter innan rast... förövrigt är jag övertygad om att du överdriver, du är säkert fantastiskt underhållande, en stimulerande för tanken underhållande person som de flesta i smyg beundrar. kom ihåg att den som normalt inte gillas är den som saknar förmåga till att reflektera, avsaknar distans till det egna egot. det har inte du, därför är det ingen fara, baby!
puss!

2008-04-18 @ 19:32:44
Sabrina Tonårshäxan

Vill också frossa i mig massa thaimat.

2008-04-18 @ 21:47:40
URL: http://sabrina.se.nu
kharma och Kenzas pappa

Leopardia! Du svarade ju rätt direkt. JC är rätt svar. Varför börjar du babbla om de andra. Du får rätt! KRAM T

2008-04-18 @ 22:18:06
URL: http://2kidz.blogspot.com
leopardia

mandiz: jag är ledsen, jag fattar varken vad din visningstext är eller vad bure är...

E: haha, vi säger så då ;)

Hanna: om jag åtminstone hade vett att hålla mig utanför en diskussion, men nej då...

bluie: jag är den där både puckade och jobbiga. jag har ju varit på tillräckligt många lektioner och personalmöten för att själv ha hatat folk, och nu är jag en sån. jag blir helt trött på mig själv för att jag mååååste diskutera och vända på allt i oändlighet. till ingen nytta liksom. men du är sötast. pöss!

sabrina t: jag har hittat ett ställe i huddinge som gör skitgott thaikäk till luncherna. det bara är sååå mums!

T: hehe, men jag är nöjd med rosa, men jag såååg JT där oxå... inte bara JC..

2008-04-18 @ 22:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0