vojne


idag har jag varit en flitig besökare hos blackart. så jag har nästan gjort allt hon har gjort... eller, pfff, jag är ingen stalker, jag lovar. jag menar testen. norrlandstestet. som att jag vet vad pitepalt innehåller? och att välja mellan batman och fantomen? är det meningen att man ska kunna göra det? nå, jag är 18% norrländsk iaf... ha ljud på, det är härligt med kor som muar. sånt har vi inte här i stockholm, hahaha.

sen så...

   
                 
   
      What Emily Strange Posse Member Are You?    
   

You're NeeChee. Yeah, I put a space in his name by accident. You like to scheme and conspire.
Take this quiz!

Quizilla | Join | Make A Quiz | More Quizzes | Grab Code

och så har jag skrivit mitt referat. jajamensan. kanske i särklass världens tristaste referat, men det är iallafall gjort. och nu är jag hungrig. funderar på att rosta mackor och mumsa på... orka laga mat, jag är fullt upptagen med att låtsas vara en duktig student. jag vågar inte längre skriva att jag inte läst böckerna, ifall någon kommer mig på spåren...


Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
E

Jag var 91% norrländsk;) Pinsamt det varit annars...
Palt: Riven potatis, mjöl, rimmat fläsk och salt. Äts med lingonsylt och smör;)

2007-09-06 @ 19:48:22
Annika

Usch och FY, nu har jag problem här igen hos dig och andra!!
VILL inte att det ska vara så!
MÅSTE göra det där norrlandstestet!!
Verkar jättekul! Som jag garvade åt sin kommentar på min blogg om Starbucks!!

2007-09-06 @ 23:12:40
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Annika...samma som ovan!!

Men, nu lyckades det ju!!
Fast, vem sjuttom vet hur länge???
Tycker det är så trist att inte kunna lämna kommentarer här och hos andra med webblogg och blogg.se...Oh well...I hope for the BEST!!!

2007-09-06 @ 23:17:14
panki

Men gu va du e duktig, vem ens orkar skriva referat?

2007-09-07 @ 08:14:37
URL: http://pancake.webblogg.se/
Blackart

Attans. Jag som alltid viljat ha en stalker. Andra vill ha personliga tränare, personliga shoppers, you-name-it. Jag tycker stalkers är underskattat.
Vem vill inte ha lite uppmärksamhet, liksom... Eller?

2007-09-07 @ 08:30:46
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

E: haha, mjöl?! jag skrev dit grädde ;)
annika: jag återkommer med bild ang vad jag hade i tankarna för starbucks ;)
panki: njae, inte duktigare än nån annan :)
blackart: när jag blivit opererad för latmasken som sitter i ryggraden så ska jag genast börja min stalking. så där lite innan, kan jag meddela dig om att det faktiskt är helt normalt att folk har lösnäsa och lösmustasch på sig. inget att reagera på... lalalali...

2007-09-07 @ 13:52:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0