var det någon som sa pluggingtajm?


jag har ju en förkärlek till att shoppa skor, fast för min del spelar det ingen roll om det är gympaskor eller stilettklackar, bara jag tycker om dem. tyvärr är det ju inte meningen att jag ska gå i klackade, smala skor, och jag gör det inte heller, haha, jag bara köper dem. hur som har jag nu läst hur man ska gå i sina stilettos.

1. Sträck ut. Gå med raka ben, sträck ut och ta långa steg.
2. Rör höfterna i sidled för att undvika stalpig gång.
3. Sätt i hela foten i marken samtidigt. Går hälen i före fotsulan gör du fel.
4. Se upp med alkohol. Ta det lugnt med alkoholen när du festar i stilettklackar. Fylla och smala, höga stilettklackar är en livsfarlig kombination.

inte mer spännande än så blir det. nu ska jag läsa ut boken och sen ska jag nog frulla och läsa texterna vi faktiskt ska läsa tills imorn. måste nog dock göra det framför datorn så att jag kan slå upp vissa ord. min engelska är verkligen inte akademisk, skulle man kunna säga.

det är ju skitkallt ju. vilken grej. dricker c-vitaminbrus istället för kaffe. oxå en grej.

jag vete 17 hur jag ska göra med min dator. jag har ju rätt nyligen köpt en dvd-brännare, vad gör man med en sån liksom. för jag har kollat ut en hp på nätet, en begagnad men med garanti kvar, till halva priset. dvs 3,5 laxar istället för 8, så jag tänkte att jag kanske skulle slå till. men jag vet inte ifall hp är bra. och sen har jag lärt mig att, ja, bla bla, den kommer inte med nåt operativsystem, men i min naivitet trodde jag att jag bara kunde flytta över min gamla hårddisk och köra på, men ack, det är tydligen inte säkert att man kan, så då måste jag köpa nytt windows, för ja, jag vill inte köra med linux, så det så. eller så är det det jag måste göra. eller ska jag laga den gamla. jag vet inte, usch, jag tycker inte om att fatta beslut. ja, nä, det är ingen luffare som försöker kränga en dator, det är en affär. eller köpa chassi mycket billigare och bara köra med den bärbara...

och inte kunde jag logga in på högskolans hemsida för att kolla schemat. suring.

nä, nu ska jag sluta gnälla och börja slå kullerbyttor av glädje istället.

puss och kram



Kommentarer
Blackart

Hej där kullerbyttan. Jag såg nåt sånt där hjärndött program på tv nån gång där en brud med (såklart!) silikontuttar, hårförlängning, fransförlängning, whatever sa att man ska dammsuga i sina stilettos. Då var det tydligen en baggis att vänja sig vid att knalla omkring på dom efter ett tag.
Jag har ett par 8 cm stilettklackade stövlar som ligger o skräpar i ett hörn. Jag kanske borde ställa dom brevid dammsugaren i stället?
Jag tror inte att man ska slå kullerbyttor i sina stilettos iallafall. Tänk om man får en klack i ögat, liksom!

2007-09-09 @ 11:10:59
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0