så var det dags för annat

så har jag läst ut svält och skummat igenom efterordet lite. försöker komma på varför vi skulle läsa just den boken. eftersom jag misstänker att det inte ska handla om stilen utan om innehållet. och varför. någonting med modernitet eller stad att göra...

sitter här med min frulle och försöker greppa photoshop, men jag fattar inte ens hur man ramar in bilderna utan att använda vanliga streck. hur som, eftersom jag snackade skor tidigare, så tänkte jag visa ett av sommarens inköp. second hand. de är äkta, vet inte hur jag ska ställa mig till det, men det är som det är. fina är de iallafall. enligt mig. dock kanske de blir prydnad istället för använda...

image301

för ni ser ju att de nästan matchar soffan.

min bärbara har fått spel. varje gång jag gör säker bortkoppling av maskinvaran för att ta bort kortläsaren så kopplar den bort nätverkskortet och jag får starta om för att få tillgång till internet... eftersom det inte funkade på nåt annat sätt. nåja. jag kan prata om annat än datorer. jag lovar.

puss och kram, igen.

Andra bloggar om: , ,


Kommentarer
Tinnitussan

wow vilka läckra skor :-)

2007-09-09 @ 15:55:21
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
anna

oh skitläckra skor och snygg bild!!
för att få en ram runt en bild
kan du kolla detta..så gör jag
http://www.moderskeppet.se/photoshop/presenter/passe.php
puss!

2007-09-10 @ 10:13:44
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

tackar, sötsnosar! puss på er!
och anna; tack för länken.

2007-09-10 @ 13:01:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0