på tittarnas begäran


ikväll på 3an, kl 22:30;

image306

Amerikansk-tysk action från 2004. Seriefiguren Frank "The punisher" Castle tar det stora klivet in på vita duken i den här actionspäckade filmen där vi får följa den modige hjältens till synes outröttliga kamp mot brottsligheten. Frank drivs av minnet av sin mördade familj och han är fast besluten att rensa ut de kriminella ur samhället. I rollerna: John Travolta, Thomas Jane, Roy Scheider.

kanske i särklass världens SÄMSTA film. alltså, jag garvar bittert varje gång. gott men bittert åt att jag har sett hela den här filmen. den är ett stående skämt hos mig och brorsan där vi hyllar dess genialitet och slutet när han tänder eld på bilar iform av en dödskalle. alltså, det blir inte bättre för att det ska vara någon serietidningstjosan. den är så pinsamt dålig att man vill sticka ut ögonen på sig själv, så ja, haha, sen den eller nåt...

en film ni däremot verkligen borde se är bitter moon som går 24:40 på ettan. grymt bra film!




Kommentarer
Tinnitussan

hahahahaha. Jag älskar kalkonfilmer också. De har sin charm :-)

2007-09-16 @ 12:35:05
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0