jag vill inte alls att folk ska peta ut ögonen

men jag tänkte att jag skulle köra en dagens outfit. eller nattens, för det här är vad jag har på mig nu och som jag antagligen kommer att somna i. så där som jag går omkring här i min lilla förort. fast jag brukar gömma den kaffefläckiga tröjan genom att stänga jackan...

image298

jupp, det är en kasse från dressman som står där oxå och en damsugarslang som tittar fram. vet inte riktigt vad man använder en sån till, men, men... hmm, vad mer syns... mina limegröna väggar på toaletten och min tegelfärgade hall... där jag av nån anledning inte tänkt på att man faktiskt kan ta bort furupanelen. men det kommer. jag håller på att kolla efter tapeter. sen är det mitt klädskåp som fungerar som vitrinskåp, där jag har mitt porslin och grejs. jag har nämligen inget riktigt kök, så köksskåpen är för få. juhupp, då var det avklarat. i'm so sorry, blackart, men jag hade inget annat att skriva om idag. och njae, inte vad jag åkte till plugget i faktiskt...

fick tillbaks förra veckans resultat. på det stod det endast "bra". jag vet inte riktigt hur man ska tolka det. annars har jag helt okej klasskamrater. det är väl 1 tjej jag inte riktigt klarar av att diskutera med, för vi pratar liksom förbi varandra. inte så att jag tycker illa om henne, jag tycker bara att hon tänker för mycket utan att det kommer något djup ur henne... men jag är så där äckligt social och försöker skapa kontakt med alla till och från... jag sa dock här om dan att jag var ledsen över att jag luktade svett och jag insåg att det kanske är tabu att prata om kroppsdofter, får behärska mig på det området. däremot kom vi fram till efter en snabb analys att ernst, sommartorpet, är ingen människa, han är ingen robot, han är en planta. så ja, mina klasskamrater får klart godkänt.

snart måste jag nog kolla upp de andra kursernas litteratur. jaja. what will be will be.

puss och kram. säg till mig att börja städa eller läsa! men jag gnäller inte, tills på måndag ska vi ha läst två texter på engelska och till på onsdag hamsuns svält så det är okej... kanske man kan komma ikapp lite...


Andra bloggar om: , , ,

måste bara inflika att jag hör en mobiltelefon ringa. hoppas att det inte är här inne och jag har råkat snott nåns mobil...


Kommentarer
anna

you look lovely leopardia
kram

2007-09-07 @ 18:03:57
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

Supertuff bild!
Och hurra för kurslitteratur ;-)

2007-09-07 @ 20:32:38
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Hanna

Hahaha.. underbart beskrivning av klasskompisen: "hon tänker för mycket utan att det kommer något djup ur henne" Det känns lite bekant på något vis.

2007-09-07 @ 21:19:11
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

anna: kram tillbaks :)
tinnitussan: yeah! jippi! ;)
hanna: heh, men det är så det är...

2007-09-07 @ 21:59:13
Annika

Jaha, nu sitter man här och fnissar åt en viss Leoparida igen, och en "nattens" bild.
Kul!
Glad att höra att det är helt OK på skolan...
Sov så GOTT!!
Mer "nattens" tack!
Och kanske en "dagens" också???
Ngn ggn kanske???

2007-09-07 @ 22:57:53
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: hehe... kul :)

2007-09-07 @ 23:12:26
Blackart

Aaaaaaaaaaa my eyes my eyes my eyes!!!!!!
Men seriöst - jag skulle ju kunna döda för en sån tröja! Typ det coolaste som finns. Jag snokar på tradera ständigt o jämt, för dom e så attans dyyyyyra... Brallorna du har ser ut som dom jag har på mig idag. Gött.

2007-09-08 @ 18:04:47
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0