jag, sektmedlem?


okej, jag tänkte lite snabbt visa vilken lojal sektmedlem jag är. cookie cult. ni får själva klura ut vem det är som tittar fram där i nederkanten av bilden, som tröjtryck. och den andra filuren, det är jag...

image303
jag vet inte vem jag är mest lik här, staffan olsson i vanlig ordning kanske...

jag fick minipiller, för då kunde jag röka hur mycket jag ville. men ja, jag vet inte om jag ska hämta ut dem... men de var helt fanatiskt besatta av att sköterskan skulle vara där inne innan jag fritt fick gå omkring naken. jag menar, för min del kvittar det, han är gynekolog, han gör inget annat om dagarna än titta på muttor, så jag tror inte att han tycker att en nakenfis som mig är särskilt intressant...

jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. jo, jag vet att jag naturligtvis borde plugga eller städa, men jag vill att det ska vara roligt oxå...

jag kanske ska sortera bajs ;)

puss och kram på er

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
Blackart

Ah. Du har på dig uniformen. Bra där!

2007-09-12 @ 17:33:36
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

eftersom det syns att jag rippat bilden från resedagboken.se så kan ju den som vill veta mer om hemlot jag kolla där under nicket kattlopp, vår resa till thailand och lite annat...

2007-09-12 @ 19:43:43
Blackart

Nu var jag ju tvungen att kolla in den sidan. Shit vad hemlig du är! Värsta kent agent. Du kör ju lika schyssta poser som jag när du blir fotad! Jag gillar dig (fast i ärlighetens namn brukar mina poser innefatta två styck långfingrar, också... :)

2007-09-13 @ 08:47:45
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0