inte så otippat

saker gjorda: inte så otippat somnade jag efter bara några sidor.
dagens fråga: okej, finns det något trick för att inte somna när man läser?
dagens låt: ritch ratch fillibombombom...
dagens känsla: man kan inte vara så här trött.
dagens citat: "Jeff (drunk): It must be a lot easier being gay. Sex must be a piece of piss if you're gay. If you're gay, see...if you're gay, masturbation is practice. Y'know, you can have a good old practice on your own, and then later, when you're ready, when you've got the hang of it, you have a go on someone else's. It's a piece of piss....See, it's different...it's different when you're a straight bloke. When we finally get our hands on the gear, let me tell you, it's not a drill. Gays have their own practice kit, but you don't get any practice women. We're supposed to fly those babies the first time we get in 'em!
Howard:That's a very good point.
Sally: That's homophobic, you stupid queer.
Jane: Hello! There's no such thing as homophobia, just people-phobia!." den som inte har sett coupling, gör det nu. det finns en amerikansk version, men den är för stylad för att vara bra, dessvärre, kör på den engelska.


okej, nu blir det trosbloggande. jag fyllde alltså en maskin med bara trosor. nu brukar jag tvättta efter färg, men inte den här gången, jag tänkte att jag struntar i det, blir det missfärg så blir det. och det blev det inte. annars har jag en kompis som bara tar på sig rena trosor när hon har duschat, för annars ser hon ingen poäng med det "då är man ju ändå så skitig". hon duschar iaf varannan dag, så det är ingen panik med det. dock har samma tjej lite andra idéer. tex skulle hon aldrig använda handduken/badlakanet igen ifall det en gång blivit tappat på toalettgolvet. för det är ohygieniskt. och det kanske det är. vad vet jag. hon har iallafall lärt mig vikten av att inte titta på sin egen avföring när man spolar. hehe, det lät ju. nåväl, grejen är att när man spolar så flyger det massa basilusker ur toaletten, så därför ska man alltid spola med locket nere; tänk på det alla män, som inte ens fäller ner ringen ;)

undra om man kan läsa 40 sidor i rekalmpauserna under 'mord i sinnet'. okeej, jag vet att man ska prioritera plugg framför tv, men det är ju mord i sinnet. jag har alltid velat bli kriminolog, profilierare, så där som leffe gw. haha, nä, det har jag ju inte alls alltid velat bli. när jag var liten ville jag bli kassörska på konsum, för jag tyckte det såg så roligt ut att trycka på knapparna. ja, på den tiden fanns inga eankoder. så gammal är jag. när man är vuxen blir man ju lite klokare; för det är inte alls roligt att trycka på knappar...

jag har fått mitt kårleg. jag borde scanna in det. för alla andra, vars kårleg jag har sett har varit så där bleka, ni vet man blir på vanliga leg och pass. jag är orange!

image295

och det här är väl ungefär så jag skulle se ut om jag var cher. men nope, nu ska jag dra och glo på tv och äta lussebullar. puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
ET

Tack för att du fick min sargade själ att brista ut i ett brett och fett hederligt Stockholmskt asgarv haha

2007-09-02 @ 23:09:05
URL: http://et2006.blogspot.com
anna

haha underbara leopardia =)
jo just det det du nämnde om fågeln i bur och det angående feminism..har letat febrilt i mina helgondagboksinlägg o det där för jag trodde det kunde vara där jag skrivit om det o du läst det..men vi måste ha diskuterat det i gästboke eller nåt...
kommer ihåg det nu..men inte själva poängen...
ska leta upp det.
kram!

2007-09-02 @ 23:19:26
URL: http://pyttis.blogg.se
//D.D\\

Javisst :) Är det inte helt underbart att få höra att ens lathet (?) är att vara klimatsmart!? *hehe* Tyvärr så har min sambo fått något rastlöshetsryck, så nu har vi hunnit tvättat SJU maskiner på mindre än ett dygn! *hmm*
*kram*

2007-09-03 @ 07:39:38
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se
leopardia

et: hehe, så lite så... kom på att jag kanske skulle kunnat passera som pudelrockare oxå ;)

2007-09-03 @ 14:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0