gäääääääääääääsp

jaha, den här dagen består av att städa och sluta röka. fast jag är så trött att jag bara vill sitta här framför datorn och snegla på klockan och tänka att jäklar, hur ska jag hinna?

och om jag får tid över ska jag läsa i röda rummet.

läste att marie skulle vara med i idol. hon, den där jobbiga, som var med i big brother och gifte sig med benjamin och trodde att hon skulle få en sångkarrär. hade varit mycket roligare ifall de bara dissat henne... men jaja. sneglade lite på svenska top model oxå och de var väl söta, men unga. jag tycker på nåt sätt att det är roligare med äldre modeller, som kanske inte är lika lätta att utnyttja... men ja, det var ju heros som gällde...

är det vanligt att folk stryker sina kläder? jag har inte haft mitt strykjärn framme på år och dar... fast jag är uppvuxen med en mamma som tom stryker lakan, badlakan och när jag var liten; underkläderna. så egentligen borde jag ju vara villig att stryka mer...

inte somna, inte somna, inte somna. mer kaffe kanske...

har'e gott igelkott.

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
panki

Jag undviker att köpa kläder som ska strykas... Lättast så :-)

2007-09-13 @ 13:30:34
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0