förrådslogik

njehepp, mamma såg inte vad min illustration föreställde, så då gör nog ingen annan det heller, haha. jag vet inte vad jag ska skylla på, för jag vill ju inte erkänna att jag inte kan rita... hmm, för grov penna låter ju.. ja... grov är ett dåligt ord rakt av helt enkelt.

ska åka och lämna tentan imorn och lämna tillbaks min hatbok och hoppas hoppas att jag slipper se den igen. vill inte göra omtenta... jag gjorde hemtenta när jag läste pedagogik, och nog för att texterna var akademiska, men de var inte galet abstrakta, som nu...

har betalat räkningarna, vissa ville de inte dra förrän på måndag, as. tur så tror jag att förfallodatumet på den ena var den första och den andra den 3e, men jag gillar det inte... och så råkade jag hitta en bok på tradera som vi ska läsa några kapitel ur nån kurs. den finns för 17 knappt på biblioteken, så jag slog till direkt. orkar inte hålla på med nåt dagslån och ja, hålla på.

ska fortsätta leta efter en bokhylla att ställa i förrådet. har hittat en i örebro för 50 spänn, men ja, kanske ska kolla i sthlm istället...

puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0