fel vid registrering av uppgifter - det säger du?!

saker gjorda: ähum, bloggat, läst 26 sidor i svält, undrat vad 'ensam mamma söker' egentligen är för program, varit i skolan, ätit pad thai och sett 88 minutes, ptja...
dagens fråga: hur stor är risken att en bok som heter borgerlig offentlighet är kul?
dagens låt: wicked game - chris isaak
dagens känsla: man kan inte vara så här trött.
dagens citat: "Sally: Patrick, what do you call people you go out with but don't try to sleep with?
Patrick: Men?


okej, jag sa att jag skulle komma med en bildtanke till annika, angående vad jag tycker att starbucks borde införa. anledningen är - hur ska man annars kunna gå med stavar och även få med sig sitt kaffe?

image300

så vrider man på locket och vips har man ett sugrör... mja, jag vet inte hur stabil just den här är, något säger mig att den är gjord för barn, just den här versionen är köpt på flygplatsen i kuala lumpur i syfte att spendera de sista pengarna... men nåt i den stilen, jepp, så starbucks kom igen nu...

jajustja, jag måste ju ta upp idol, eftersom jag faktiskt har sett två av uttagningsprogrammen... om ni klickar på länken här innan så kan ni se alla tappra försök. tyvääärr skittrist, för man får inte höra vad juryn säger till dem... men seriöst, att folk fortfarande vill vara med i det där programmet... eller varför går man dit och sjunger die mauer? tror man att man visar ifall man har sångröst ifall man sjunger den låten? eller eddie meduza... och vuxna män som säger 'jävla kärring' seriöst, har de här männen flickvänner? jag är helt fascinerad över hur folk inte kan ta 'du sjunger förjävligt' utan istället går ut till alla andra och hittar på nån ursäkt till varför de inte kom med, som tex att nån jäkla nrlapp trillade bort. du är med på tv liksom, sluta ljug. fast när jag är med på tv så ska jag ljuga om allt, så är det. nu är det så att jag ville gå dit, men inte för att vara med i idol, utan för att garva åt alla andra och mig själv... jag brukar förövrigt ha idoluttagningar när jag åker bil med min familj. de undrar alltid vad jag har tagit för nåt och det är väl ungefär det betyget jag ger svenska idol. ameikanska kan få fortsätta och jag tror att det var i kanada den där killen gled in och knockade alla och sjöng opera. han kan få existera...

jahapp. funderar på om jag ska glo på en film eller om jag ska läsa eller om jag ska sova. jag har hanibal rising i dvd:n, men jag vet inte om jag ens har lust att se den... perfume, kanske det blir istället... fast jag vill ju se någonting lättare, borat kanske... aaah, att min dator har pajat så att jag inte kommer åt mina älskade serier...

så där appropå ingenting fick jag idag en sån där trämojäng man tar flytande honung med. jepp, eftersom jag var ambassadör åt lipton. god jul brorsan... eller nåt... jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den... signade upp mig på en prenumeration av elle interiör oxå. vet inte varför, för jag läser ju uppenbarligen inte tidningarna jag prenumererar på förrän 3 år senare...

bajbajbaj, fick brev idag att han har permis 3 dagar from den 20e och ska befinna sig i samma förort som mig. jo, jag vet att fångar ska rehabiliteras, men jag tycker han har permis väldigt ofta. skulle inte han skjutas i knäna liksom? det trodde jag var kutym på fängesler idag.

janä, god natt och puss och kram på er!


Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
Annika i USA

TACK!!
Du skriver en underbar blogg!
Det finns inget annat ställe som jag kan få ett rågarv på som jag får på din sida!! Sköna ord. Ibland sitter jag här och skrattar rätt ut!!
Lovely!!
TACK för Starbucks iden!
Nu får du ta patent.
Kontakta Starbucks i Seattle och lägg fram din stavnings-ide!!
They better damn like it...
Kanske man kan använda ngn slags avkylare i sugröret så att inte munnen blir totalt bränd när man suger i sig sitt kaffe???
Jag har aldrig sett svenska Idol.
Skulle gärna, men TV4 lägger inte ut sina program på nätet såsom SVT gör.
SYYND!!
Gonatt!!!
Och sov så gott i din "nattens"...
Sjätte ggn nu som jag försöker få upp den här kommentaren på din blogg.
Blir galen!!!

2007-09-07 @ 23:24:47
Blackart

ha, skjutas i knäna! jag VISSTE att du och jag är one of a kind. Jag pratar också plumpheter (typ kroppsodörer) och förstår inte alls problemet med att skjuta folk i knäna. E dom dumma så e dom.

2007-09-08 @ 18:08:26
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

annika: haha, jag kan ju inte gärna ta patent på nån annans uppfinning, men nån gång ska jag banne mig maila starbucks. och kräva att de öppnar här.
blackart: det är nån sån här tourettelight vi kanske lider av ;)

2007-09-08 @ 18:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0