mitt i veligheten


så idag, denna underbara dag, har jag sett ett stycke kinesisk stumfilm, försökt tvinga brorsan att fixa så jag kan köpa den där lila ericssontelefonen utan abonnemang(eftersom jag inte vill ha 3), diskat en halv disk och nu sitter jag här och väntar på vad jag ska få för infall här näst. hmm, glo på the closer låter ju som något som kan tänkas hända. även bära ut böcker i förrådet. alla poesiböcker ska nog få bo i hyllan där ute istället. göra fredagens uppgift kan ju kanske vara alldeles för bra att sätta igång med nu, så... betala räkningar är alldeles för kul, så det får vänta.

uäää, imorn ska jag köra, jag har verkligen tappat lusten inför det här med att körkorta, men det känns som ett nödvändigt ont ändå, så det är väl bara att bita ihop.

börjar bli fruktansvärt irriterad på dessa panikångestattacker som hela tiden envisas med att lägga sig och bubbla i bröstet så fort jag ska nånstans.

hmm, jag är fortfarande trött, trots att jag sov skitlänge igår och la mig hyfsat tidigt igårkväll. svacka kanske det kallas. nåväl. jag vill inte hamna där jag en gång var, så jag ignorerar.

helt plötsligt började jag visst söka googla på kameror så jag kanske ska knyta ihop säcken här och sluta skriva helt enkelt... ge mig en canon nu. attans att det ska vara så svårt att bestämma sig...

puss coh kram



Kommentarer
anna

åh! och klickverktyg låter ju så hederligt och sött!
har du en mysig kväll?
kram!

2007-10-24 @ 19:47:26
URL: http://pyttis.blogg.se
panki

Snart slipper du va less på att köra, snart har du ditt kort!

2007-10-24 @ 21:10:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
anna

köp dig en canon - nu!!!!

2007-10-24 @ 22:44:07
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

just nu känns det lite långt bort det där körkortet, men när jag får det, eller snarare om jag får det nån gång, så ska jag nog köpa mig en canon.

2007-10-25 @ 15:00:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0