jag snor en lista så länge...

jag snor en liten lista från pannkakan så länge...


1. När gick du upp idag?

runt nio kanske..

2. Diamanter eller pärlor?

diamonds are a girls best friend

3. Senaste filmen du såg på bio
jösses, det lär ha varit nån för en evighet sen... en svens med tuva n. kommer inte ihåg vad den heter...

4. Favorit-TV- program?
du är vad du äter


5. Vad åt du till frukost?
har inte ätit frukost än


6. Vad är ditt andranamn?
linda, marie, jennifer

7. Din favoritmat?
mammas potatisgratäng

8. Vilken mat gillar du inte?
falukorv

9. Favoritchips?
gräddfil och lök

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
är inte det en omöjlig fråga att svara på... hm... jag gillar alla mina cd-skivor...

11. Vilken bil kör du?
senast en vw

12. Favoritmacka?
subways vegetariska på parmeseanbröd och majonäs.


13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
ondska, tanklöshet


14. Vilka är dina favoritkläder?
pyjamaserna!!!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
kanada, jepp, träffa leia.

16. Favoritklädmärke?
det varierar så..


17. Var vill du dra dig tillbaka?
nora


18. Favorittid på dagen?
förmiddagen

19. Var är du född?
örebro

20. Vilken är din favoritsport att se på?
konståkning

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
tjipp

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
tjipp

23. Coca Cola eller Pepsi?
coca cola

24. Fotboll eller ishockey?
hockey, jag blir kvävd av bara tanken på fotboll...

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
jag är aldrig riktigt vaken... =/

26. Pedikyr eller manikyr?
ge mig!

28. Vad ville du bli när du var liten?
konsumkassörska

29. Bästa barndomsminnet?
jag har knappt några barndomsminnen kvar, men min mormors sommarhus var mysigt...

30. Varit i Afrika ?
nepp

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
alltså, nu får jag nåt svagt minne av nån sån där typ nollning, fast inte nollning, nåt sånt iallfall där man skulle klä folk i toapapper... men jag minns inte ens om det är mitt minne eller om jag bara sett det nånstans...

32. Varit med om en bilolycka?
nepp

33. Favoritdag i veckan?
torsdagar

34. Favoritrestaurant?
Helenes

35. Favoritblommor?
syrener

37. Favorit-snabbmatsrestaurant
donken

38. Äger du en cykel?
nix, den blev stulen när jag var tonåring och sen dess fick jag gå...

39. Vem fick du senaste mailet från?
webblogg.se faktiskt

40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
kreditkort är farliga...

41. Läggdags?
senare kanske...

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Tror inte nån engagerar sig direkt...

43. Senaste personen du delade en middag med?
ma och pa


4. Vad lyssnar du till just nu?
datorns tysta brus


45. Favoritfärg?
rosa

46. Hur många tatueringar har du?
noll...

...


 

Andra bloggar om:


Kommentarer
Tinnitussan

å, vilken kul lista.
blev sugen på en subba-macka ;-)

2007-10-14 @ 16:37:00
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0