hej, jag har hjärnsläpp

lider fortfarande av hjärnsläpp. och inte åkte mattias ut ur idol heller, eller vad han nu heter. suck.. idag har varit en seg dag och jag har mycket kvar att läsa. somnade när jag läste nån text om pounds inspiration vad det gäller kinesisk skriv- och bildkonst. den här kursen är helt förvirrande, fattar inte vad det ska vara för frågor på tentan som kommer i veckan. men, men, det är bara att bita ihop.

ska ta och leta på lite saker och lägga ut på tradera till försäljning. kanske kan ha det som sommarjobb sen.

egentligen kommer jag nog att fuska och lägga mig och se klart på spindelmannen 3 istället för att läsa. faen oxå. jag vill  ju inte vara sån. paddel paddel paddel.

puss och kram



Kommentarer
anna

haha nu sprutade jag drickyoghurt på skärmen!
hihi västädat - vårat hem?
hihi tack...haha!
datarummet - eller stefans lekrum så att säga har vi inte gjort nåt med på 2,5 år,det står tomma datakartonger en trasig fåtölj och högar med dammiga papper i ena halvan av rummet..
vardagsrummets ena del - cd's och dvd's över hela golvet..hallen - skor överallt
sovrummet, tvätt - ny som skitig på bådas sidor om sänge och köket som är kontor,kök,matplats - latastrof...
min bror tittat jämt skeptiskt när han är här och mamma börjar maniskt röja.

2007-10-22 @ 14:51:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

Inte fuska. Tillbaks bums till böckerna, hälsar den elaka tentavakten ;-)

2007-10-22 @ 20:35:33
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

haha, det blidde inga böcker inte... men jag gör ju bara hemtentor, så då kan man läsa i efterhand...

2007-10-22 @ 23:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0