att kunna andas ut ett tag

såg på hemsidan igår att alla hemtentorna var godkända, så där kunde man andas ut ett tag iallafall...

annars körde jag med en spansk karl idag. jag talade om för honom att bilskolelärare låg bland top 10 av de farligaste jobben... så att han visste menar jag... sen så frågade jag om spanska viner och ett han gillade var gran fuedo, så jag får väl testa det vid tillfälle...

nu har jag för övrigt fått höra flera gånger att kvinnor brukar ha svårt för höger och vänster när de kör bil iallafall. undra om det stämmer... jag måste iallafall göra nåt jox med den handen åt vilket håll det är meningen att jag ska svänga åt när nån säger, sväng vänster tex... råkade säga 'mongo' till min lärare. ja, alltså inte att han var det, men det är så trist ifall han tex har barn som är mongoloida eller nåt sånt annat övertramp. måste sluta använda sånna uttryck...

hade nog tänkt göra mer än att sätta mig vid datorn så fort jag kom hem... men jag är skittrött, verkligen.

puss och kram


Kommentarer
panki

Jag e samma när d gäller höger å vänster.

2007-10-12 @ 20:07:19
URL: http://pancake.webblogg.se/
Tinnitussan

Hahahha. Jag kan inte höger och vänster utan chansar varje gång ;-)

2007-10-13 @ 16:29:01
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

haha, det är så skumt, att det verkar vara en sanning...

2007-10-14 @ 11:40:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0