åskar det ute? eller inne?

jag ligger lite efter med det här bloggandet och det här bloggläsandet, men det är ju som vanligt så fort jag tar mig utanför dörren... nåväl.
jag slapp göra nån extrauppgift för att jag var borta, han tyckte mer att det var ju mitt eget problem ifall jag missade föreläsningar, inte hans... inte bara därför tycker jag att han är fantastiskt bra, utan även för att han är så där intelligent att han lyssnar på andra och verkar tycka det är kul att lyssna på andra...

brorsan har kommit hem till sverige utan bling bling-vodka. det råder fortfarande oordning i världen...

mina chanelglasögon är borta. jag hittar bara 9 par glasögon och ja, så kan det gå helt enkelt...

igår var jag i skärholmens centrum. aaah, vilket jäkla centrum. jag blir helt, det skulle ju ta en hel dag att gå runt där, om inte två. sen har de fått en gammal favorit - bolagret, yummie. det  var rea på bikbok, så jag köpte några tunikor, jaja. det är skönt att ha och mysa i om inte annat. och så kostade de bara 49 spänn... annars hittade jag en grynet-tröja på myrorna för 25 spänn. på den står det nåt i stil med "man får vara kär i vem man vill"... jaja.

försökte faktiskt ringa på en bokhylla på blocket igår. för att betala för den. men det är ingen som har ringt upp igen, så jag vet inte om de inte vill sälja eller inte, för jag tycker nog att man borde rensa bland sina annonser om inte grejerna finns kvar... fast det kanske man inte gör...? nå, jag ska iallafall försöka få fatt i en bokhylla till förrådet nu när päronen är här.

oj, nu måste jag rusa, de dära står och väntar på parkeringen, vi ska nog lämna grejs till hemlösa och åka på loppis.

puss och kram



Kommentarer
Tinnitussan

åååå, jag har bott i Bredäng nära Skäris och handlade jämt där. Vet att de byggt om så jag måste åka dit och kolla in läget igen.
Och vet du, jag fyndade också en tröja från Bikbok i veckan. Love it!

2007-10-06 @ 20:52:15
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: hihi, jag stod faktiskt och tittade på en likadan tröja som du köpt, men så ville jag inte härmas ;) men det är helt galet stort och det blir som bara större och större... de håller på att bygga in utegångarna...

2007-10-06 @ 22:43:36
panki

hahaha du å dina glasögn...

2007-10-07 @ 15:17:49
Hanna

Jag önskar att jag skulle ha tålamod för Blocket. Men det har jag inte. Om man hittar det ulitmata så är den redan såld. Eller så skiter det sig änd. Behöver Blcoket-tålamod...

2007-10-07 @ 18:30:01
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

hanna: jag varnar för blocket, det finns en risk att bli beroende av att söka på bortskänkes...

2007-10-10 @ 14:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0