ack, denna väntan

så där ja, mina kära vänner och huliganer. jag har just ätit en halv surströmming, vilket naturligtvis får mig att undra om jag nu luktar riktigt med apa inuti. nåväl.

jag har hört rykten om att vi tills på fredag ska skriva om en dikt av goethe, dessvärre har ingen av mina kursare mailat dikten till mig, så jag har inte kunnat skrida till verket nej. får se om den hittar fram imorn, annars är det väl som det är... men neeej, jag har inte läst nånting av det vi borde ha läst, jag tänkte att jag gör det nån annan dag. jag bara sover. jag kör bil, kommer hem, äter, sover, kör bil, kommer hem, sover.

min uppkörningstant var iallafall med i de två första avsnitten av bonde söker fru, nu har jag fått det bekräftat. jag har även fått bekräftat att en grej hon kuggade mig för kan man inte kugga nån för. så det så. s------a. så nu kan jag kalla henne allt jag vill kalla henne. jaja.

men hur normalt är det att sitta och vänta på att äntligen hemma ska börja? jag tror jag lägger mig och sover istället.
puss och kram



Kommentarer
Tinnitussan

Surströmming? Jag är impad ;-)
Och lycka till med pluggandet!

2007-10-02 @ 22:59:10
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Fiffi Fiffilito

Men jag säger ju att hon är en jävla S***A!!!
Som sagt, jag bytte till särskild matte pga henne! >:(
Btw, trodde du inte på mig när jag sa att hon varit med i Bonde söker fru...? Eftersom du var tvungen att få det bekräftat menar jag... ;)

2007-10-03 @ 15:11:38
leopardia

haha, jodå, men jag tyckte det var så konstigt att jag inte fick någon träff när jag googlade på henne... bara...

2007-10-03 @ 15:19:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0