smyckesfrossa

jag är lite slarvig alltså. internetar knappt nånting. nåväl. jag är i bergslagen och övningskör helt enkelt. och gratulerar mamma, som fyllde här om dagen.

nu tänkte jag bara kika in här för att nämna att jag fick det här tipset. snygga smycken!

såg ni idol igår? amandas örhängen. så jäkla snygga. jag vill ha.

image388

eller vad sägs om detta sjukt coola halsband;

image389

eller kanske det här, som ser så läckert ut att man vill äta upp det...

image390

oh well, nu ska jag äta frukost och sen ska jag åka på julmarknad. coolt. jag återkommer.

puss och kram!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,



Kommentarer
E

Såg dom flamingoörhängena idag på stan;)

2007-11-24 @ 15:32:47
Hanna

Roliga smycken. Örhängena skulle jag kunna tänka mig, men inte på mig själv - på någon annan.

2007-11-24 @ 17:02:33
URL: http://hannasplats.blogg.se
Anonym

hanna & E: de där örhängena är helt underbara!

2007-11-25 @ 14:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0