rysare och bokjakt

det finns ju nån störning man kan ha, som gör att man kan äta ihjäl sig... hela dagen idag har jag varit påväg att göra just det. var 5e minut har jag tänkt "jajust ja, jag måste ju äta nåt" följt av ett "hmm, just det jag, jag har ju redan ätit middag". eller hela dagen, ja, från det att jag åt vid tresnåret eller nåt. mycket märkligt.

har mailat ungefär halva världen för att få fatt på en bok som heter bild och dialektik av walter benjamin, har du den till salu så hojta till...
misstänker dock att jag får jaga den på nåt bibliotek.

och vi fick en extra bok till kurslitteraturen idag. den tackar vi för. två av böckerna är på engelska och ni kanske har listat er till vad jag tycker om att läsa facklitteratur på engelska. inte min grej. särskilt inte när de hittar på egna uttryck.

okej, nu ska jag gnälla över min hud. för den är helt skum. galet porig och finnig och så torr samtidigt som den är glansig i pannan. jag är sur. jag vill ha produkter. jag kan inte ha puder, för även om jag är glansig/oljig så har jag på puder så blir huden helt torr och fnasig. så jag surar.

såg vacancy idag. som vanligt, en rysare som man inte ser igen, men ändå känns den väl inte så där jättekasst ändå...

puss och kram

ps. de har inte ringt från körskolan än. som de skulle ha gjort förra måndagen. suck. nåväl.

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
panki

Kom till mitt jobb! Den här veckan har vi en hudterapeutpraktikant som kan göra en ab på dig! Sen kan du ju prova att använda dermanords produkter, dom e bra.

2007-11-06 @ 08:42:33
URL: http://pancake.webblogg.se/
Tinnitussan

Benjamin ja. Har hört talas om honom men inte läst.... Han verkar lite torr, sådär ;-)

2007-11-06 @ 18:23:39
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

panki: ack om jag hade tid... skriver jag precis efter att ha skrivit ett inlägg om att jag sovit hela dagen...

tinnitussan: han är inte så överdrivet het nej ;)

2007-11-06 @ 19:03:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0