jag vill fortsätta sova


egentligen är jag rätt övertygad om att det står fel tid i dagens schema, men det är ju inte mycket att göra nåt åt annat än att följa schemat. usch, det är jobbigt att vara vuxen och för väntas ta eget ansvar för sina studier, eftersom det är upp till mig om jag vill lära mig nåt eller inte... jag är fortfarande trött, trots sovmorgon till nio.

om jag ska fortsätta gnälla om min hy så har jag helt plötsligt fått massa fettknölar. eller vad det kan tänkas vara. vita grejer som inte går att pilla bort. jag måste nog ringa och få hit anna skipper, hon verkar kunna lösa det mesta.

det finns ju en charm i moderaternas ärliga oärlighet ändå.
- ja, vi har fortfarande svart städhjälp, men det ska vi ju naturligtvis sluta med...
- ja, en kille tyckte att det var för dåligt betalt så då fick han sparken och vi anställde en annan..
jo.

ja, nä, jag borde väl äta frukost och klämma in mig i de där jeansen som är så tighta att dragkedjan inte pallar för magens tryck utan åker upp igen... jaja.

jag vill ha seeeemeeeester!

puss och kram, ha en skön dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0