jag vet vem som vinner idol


ååh, fikade på fåtöljen och åt deras goda toast. och drack deras goda kaffe. i sällskap av goda Ka. och jag är sjukt sugen på att dyka. med silvio. jupp.

nåväl, när jag ändå inte gör nånting så skulle jag ju kunna titta på fåglarna och få det överstökat. så ja, jag får väl ta och göra det.

annars får jag lätt lite mindervärdeskomplex av vissa av mina klasskamrater, men när läraren ställer en fråga rakt ut i luften och ingen svarar, så känner jag att fasiken vad ointresserade vi verkar, så jag säger nåt för att bryta tystnaden, sen... sen visar det sig att folk har ju hur kloka saker som helst att säga...

ringde bilskolan. inte hade de nån tid, men de skulle ringa.. jo, säääkert... får väl ringa imorn em igen och kolla...

försöker fortfarande klura ut hur jag ska försörja mig i sommar. och vart i landet jag vill göra det jag skulle vilja ha ihop nån tusentapp iallafall. för att betala hyran och så. men Ka berättade om mitt gamla jobb och det lät ju no fun at all, liksom. plus att ja, jag vill inte jobba natt och kväll och sånt.

inte för att gnälla, men jag måste verkligen se till att fixa axlarna. kruxet är att jag inte tror att det är spända muskler, så jag tror inte att massage hjälper. och om inte massage hjälper så vet jag inte vad som skulle hjälpa. men jag får som tillfälliga nackspärrar fast i axlarna. när jag vrider huvudet, så hugger det till. ibland. jaha, träna var det nån som sa. jaja.

påtal om ingenting och idol. jag missade lite. för jag hängde inte med på vad hon menade att mattias skulle öva sig på att säga T. alltså hur han sa sina T:n mot hur de ska sägas. jag hörde inte vad hon sa från början eller ja, nånstans missade jag iallafall det hon sa. så om nån vet så kan ni ju hojta till.

måste se till att sätta mig och göra ett halsband till mamma oxå. och nu får pappa vara tyst. men jag har köpt en berlock iform av muminmamman, som jag tänkte göra halsband av. och jag väljer på att göra ett enkelt halsband, ett snyggt halsband, eller ett halsband så att det syns att det är jag och min design. om det går. måste kolla så jag har grejer hemma oxå. grejor.

ja, jag är nöjd som singel, men en liten flirt kanske skulle vara kul. alltså inte en flirt man hänger med utan en avståndsflirt. lite så där.

förresten ville nog han på teknikmagasinet inte alls följa med mig hem. trots allt. jag såg honom för nån vecka sen med två ungar...

nå, vi tittade iallafall på huset dit Ka ska flytta. jäklars vilket läge. och ett stenkast därifrån låg en second hand-bokhandel, som rensar bland sina osålda böcker genom att låta dem stå ute på natten och så får folk gå och ta sig en gratis bok. asbra ju. jättetrevliga var de oxå. där ska jag handla nån gång. och kanske skänka bort några böcker. om det låg lite mer på turistkartan så skulle det ju ha varit suveränt. så där som i thailand, att de säljer vidare folks gamal böcker så att man kan hitta böcker på alla språk, och bli av med dem man släpat med sig... nu är iofs kanske inte sthlm någon slapparstad...

annars köpte jag tre röda plastkrokar. sånna man bara klistrar upp på väggen. för jag tänkte att 'när jag flyttar kan det ju vara bra att kunna täcka över hålen efter de krokar jag tar med mig'.. mm, för jag ska ju flytta snart - nej! men tanken var ju bra..

puss och kram.

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,



Kommentarer
panki

E du ledig nån tisdag? Så ska jag fixa en massage till dig. Helena på mitt jobb e jätteduktig!

2007-11-09 @ 20:42:51
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: jag är ledig alla tisdagar ;)

2007-11-10 @ 11:41:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0