jag säger bara; stackars er!

alltså, jag vet att det här är en blogg och inte ett biktbås. jag vet att ni inte är påven utan bara några stackare som råkat surfa in här och läsa dessa pinsamheter jag vräker ur mig med jämna mellanrum, men jag började böla till idol idag. som jag sa till pannkakan: det är faen mer pinsamt än att böla till oprah, och visst är det så. men jag blev så berörd av juryns hyllning av amanda. alltså, sånna som mig vid sånna här tillfällen, ja, det borde vara skottpengar på oss. jag känner för 17 inte ens människan. en paddel i huvudet, tack!

nåväl, surfade runt lite bloggar och hittade den här trevliga tävlingen hos olga. (ni kan ju naturligtvis oxå vara med och tävla...
en goodiebag är nog egentligen just vad jag behöver just nu. man kan liksom googla sin väg hit till denna blogg genom att googla på "fettknöl i pannan" ni fattar hur tragiskt det är va?! och jag är verkligen i behov av att färga håret och plocka ögonbrynen. det här är alltså första gången på över 10 år, som jag har min naturliga hårfärg helt och hållet. visst, det var väl lite trevligt att jag inte var gråhårig, även om det är just så jag skulle vilja beskriva min urtrista hårfärg. nä, måste ta mig i kragen. rött ska det bli, rött ska det vara!

ja, nä, nu är det nog dags för idolresultatet, puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
anna

hoppas du vinner älskade leopardia!!

kram

2007-11-16 @ 23:29:28
URL: http://pyttis.blogg.se
panki

Själv fick jah ju då lindriga gåshuden när hon klev in på Scenen

2007-11-17 @ 00:01:01
URL: http://pancake.webblogg.se/
Hona

Fniss... stackars dig.. Men det är skönt för mig att inte vara ensam i världen om att lipa över fåniga saker! Visserligen lipade jag inte över idol, men jag kan istället lipa av lycka när jag ser någon annan gråta av sin lycka!... i bland mer än den lycklige "him/her-self" *skratt*
bamsekramen

2007-11-17 @ 00:38:20
URL: http://ackelhonan.spaces.live.com
leopardia

anna: chansen är nog inte så stor, men tack och puss på dig!

panki: vi är så fåniga ;)

hona: haha, skönt att höra, jag vet hur det är, kan man ju lungt påstå! kram

2007-11-20 @ 16:02:12
fia

Amanda e bäst! dessutom har hon STIL! mi lajki smyckosarna som de rosa flamingo örhängena kan köpas för 499 SEK på www.milajki.com/shop
puzz!!

2007-11-23 @ 23:52:02
leopardia

fia: så lustigt, för jag satt igår och kommenterade just örhängena att de var så coola. måste verkligen ta mig en funderare på ifall jag inte ska ta och köpa dem. tack.

2007-11-24 @ 09:47:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0