jag kan inte gäspa utomhus på vintern

saker gjorda: haft föreläsningar och ja, inte mycket mer
dagens fråga: undra om man kanske borde börja praktisera det där att inte tänka högt?
dagens låt: a pain that i am used to - depeche mode
dagens känsla: trött, fundersam
dagens citat: "Jane: I don't like to label everything in my medicine cabinet. You'd never have any surprises.
Steve Taylor: This week's top tip from Children's Hour."


men seriöst, finns det folk som tror att i homosexuella par så är det en som antar den sk traditionella mansrollen och en som intar den lika sk traditionella kvinnorollen? jag fick frågan idag om det var det jag trodde bara för att jag ansåg att även homosexuella lever efter normer. det är ju inte så att manligt och kvinnligt är utsuddat bara för att man är homosexuell. men det är klart att jag inte tror att de anammar varsin roll i en relation. finns det nån som tror det liksom..

en svår och jobbig grej med winnerbäck borde spelas nu... mm..

eftersom jag är för trött för att egentligen skriva något så slänger jag väl in en fredagsfyra. en gammal sådan.

   

1. Skriv en skandalblaskerubrik som handlar om dig.
galen stalker talar ut om svartsjukedramat; - jag såg rött

2. Vilken skandal skulle du mest troligt orsaka?
jag vet inte, jag skulle kunna göra det mesta, men om jag var med i bb så skulle det vara att jag ljög hela tiden, om mig själv, om andra, ja om allt. fast det är väl ingen direkt skandal, men jag skulle helt enkelt påstå saker, som att jag var tillsammans med patrik arve eller nåt...

3. Vilken medlem av kungahuset (svenskt eller utländskt) skulle du synas umgås med regelbundet?
aah, jag skulle nog hänga med nån av grace kellys ungar, okej inget kungahus, men nära... monaco verkar bra.

4. Vid vilket generande tillfälle skulle en paparazzo fotografera dig?
fyllebilder är väl aldrig särskilt smickrande, men ja, vid nåt tillfälle när jag inte visar civilkurage...

--

den var nog lite för klurig för mig, den där fredagsfyran.

man skulle ha köpt sig lite lussebullar.

puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
anna

hoppas att du nu ligger i soffan och har det skönt gumman! kram!

2007-11-16 @ 20:24:14
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0