däcken rullar runt

alltså, det är inte ett dugg synd om mig, men jag har insett att jag de senaste nätterna tagit med mig stressen in i sömnen och panikvaknat flertalet gånger under nätterna. men inget ont som inte har nåt gott med sig - jag menar att få somna om och faktiskt få somna om är ju inte så illa det heller.

ojdå, nu kom pappa in i dörren och ifrågasatte varför jag fortfarande befinner mig i soffläge. men jag håller med, jag håller på och bräcker mitt höjden i lathet-rekord här. istället för att gå till sovrummet, till den stationära för att läsa mailet han fått - utan jag bad honom maila det vidare så att jag kunde läsa det här, via min egen mail, på den bärbara, liggandes i soffan. oh well.

jodå, körde 8 i morse. hatar att köra bil. blä blä blä. men, men, nu är det gjort iallafall.

har funderingar på en tidningspren. till mamma i julklapp. har kikat lite på nån konst/kulturtidning med feministisk inriktning. tänkte att den iallafall kanske innehöll lite artiklar. men nu ska jag ta mig en titt igen. på vad det finns att välja på alltså. lite surt är det att man inte kan bläddra i dem.

annars har jag tillbringat dagen med att hämta böcker hos Ka, fikat på ikea, kollat gummistövlar, köpt en klänning med kassettband på och en tröja med gitarrer på. och naturligtvis handlat lussebullar.

annars så, nix, det blev ingen rosa kappa för min del.

nä, nu ska jag sätta igång och gå igenom lite grejer och sen finner jag förhoppningsvis ro till att plugga. det känns mycket bättre idag. bara jag lyckas få ett körkort nån gång så att jag slipper må illa av att ta mig till körskolorona nå mer. buhuhu.

puss och kram på er sötsnosar!

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Annika

HÖJDEN av lathet var ordet!
ha, ha!!
Vilken tur att du har en laptop då...
Bra att du är ute och kör...snart, snart ska du se att det går som du vill...
Dina klädinköp låter spännande!

2007-11-20 @ 20:13:07
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
panki

Bra där, tänk positivt! Somna om är ju det bästa som finns!

2007-11-20 @ 21:23:47
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0