brum brum brum, låter bilen


ringde bilskolan - igen. de ska ringa upp. jodå. det händer ju ofta att de ringer mig. jag känner mig helt mobbad av bilskolorna i landet. pengar spelar ingen roll, bara de slipper köra med mig... jag lär ju köra som en kratta. de lär ju vara rädda att åka med mig eller nåt. jag är mobbad och utfrysen.

sitter här och bannar mig själv lite för att jag inte läst nåt i boken som är huvudboken för den här kursen. det är kasst av mig. faktiskt. för jag vet inte hur jag tror att jag ska plöja igenom några hundra sidor text på engelska, när jag ska göra examensuppgiften.

och ljuden jag hör utanför. jag tror hela tiden att det är en tankbil som fyller på olja i huset. och det finns ingen logik bakom det antagandet. jag har aldrig hört hur nåt sådant skulle låta och de lär ju knappast köra med oljeuppvärmning i hyreshus.

nä, jag ska väl trycka i mig frukost och dra till plugget.

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Tinnitussan

Å, detta med bilskolor. Men, men. Det kommer en dag då du slipper det gänget!

Ha det jättebra denn höstdag :-)

2007-11-12 @ 11:31:12
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: man kan ju alltid hoppas, man kan ju alltid hoppas ;) tack tack!

2007-11-12 @ 17:56:26
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Annika

Jaja,visst...snart är alla bilskolor ett minne blott för dig.
Snart har du ditt körkort!!

2007-11-12 @ 18:03:22
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0