bland vatten och choklad



jag har lite funderingar över vad som ska ske idag. funderar på att ligga på soffan hela dagen och glo på cold case eller criminal minds. men samtidigt är jag ju sugen på att läsa och att sortera grejer. att göra smycken och att måla. att ta en promenad eller att bara sörpla kaffe framför datorn. det finns för många alternativ och inget är vettigt.

ska nog ta och lägga en ansiktsmask bara därför.

har provat mina peruker och det är roligt. ska fota eländet någon gång. men min lilla kamera verkar för alltid ha dragit sin sista suck. och jag börjar tröttna på att jag bara gör slut på pengar hela tiden, så jag funderar på hur jag ska göra med systemkameran.

har tydligen köpt två chokladaskar oxå. jag är som en typisk tönt man svär över när de visar sig på tv:n. en sån som bara gnäller över att hon är tjock, samtidigt som hon sitter där med chokladkakan i högsta hugg. stånk. jag vet dessutom hur farligt vissa grejer är. ändå bara möjlar jag in natriumglutamat och härdade fetter i det oändliga.

har sett ett par marc jacobsskor för 1500, som jag jättegärna vill köpa. men ack, det är så dumt.
tyvärr kan jag inte visa bild, för bilden går inte att spara. nej. nåväl. dags att packa ihop här och ta en lång varm dusch och skrubba sig ren.

puss och kram

image216


Kommentarer
ET

Ett Linda Skugge åååååååååååååååå för ååååååååååååå vad jag gillar serierna Criminal Minds och Cold Case. Femman är experter på att gräva upp bra serier.

2007-05-20 @ 20:10:30
URL: http://et2006.blogspot.com
leopardia

et: hehe, vi kan ååååååååå:a i kör, för visst är de bra, de där serierna.

2007-05-20 @ 20:24:54
Annika

jag förstår att skorna är lockande...VÄLDIGT lockande.
Samma med kameran!
Vill ju gärna se lite perukbilder med dig, ju!!

2007-05-21 @ 17:48:57
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: haha, ja, de där perukerna. de är en historia för sig. låt oss säga att det blev fler än vad jag tänkt...

2007-05-21 @ 17:56:40
URL: http://leopardia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0