att vara galen



ska snart guida mamsingen till bussen, så att hon kommer hem ordentligt. det har varit en fartfylld vecka, känns det som. för mig.  fast för normala människor hade det nog inte kännts så. nåja. kanske är jag galen, men just nu längtar jag bara efter att få sitta en stund framför datorn, läsa bloggar, dricka kaffe och röka lite. har inte rökt på en vecka, så egentligen borde jag väl passa på att fortsätta låta bli, men det finns som nåt trösterikt över det ändå.

nå, hon har tillbringat morgonen med att dammsuga och tvätta min köksmatta. hon är nog mer galen än vad jag är.

nå, jag får återkomma senare. puss och kram




Kommentarer
//D.D\\

Ja... egentligen borde du ta vara på chansen att ge upp helt med rökningen. Fast en enda cigg eller två på en vecka är ju inte fy skam... Man måste ju skynda långsamt *ler* som jag gjorde...

*kram*

2007-05-07 @ 19:28:31
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0