puss och kram

saker gjorda: det är nästan så att jag har lust att ljuga och hitta på nåt....
dagens fråga: och om man nu inte har någon särskilt spännande personlighet då?
dagens låt: reklamjinglarna under du är vad du äter
dagens känsla: helt okej idag
dagens citat: " Miranda: Sexy is the thing I try to get them to see me as after I win them over with my personality. "



sitter och skriver till du är vad du äter. alltså, jag skriver inte till dem utan skriver här, medan det visas på tv... och jag säger det igen, om jag vore med skulle jag aldrig visa att jag hade så dålig karaktär att jag fuskade. jag skulle köra stenhårt, livrädd för anna ju...

eftersom jag är lite osams med tidningen hennes håller jag ju på och rensar ut bland de jag har sparade sen första början. jag har liksom en bokhylla, en billys, fylld med tidningar som passerat genom åren, men nu är det dags för rensning. dock känns det väldigt onyttigt att sitta och bläddra i tidningar, men, men...

internationella kvinnodagen kommer jag att fira med att titta på efterlyst och äta lussebullar och varm choklad. man önskar att man kunde göra nåt åt det som sker där ute, när man ser efterlyst...

nä, jag är helt förvirrad och har nog inte så mycket mer att skriva nej. jag bara sitter och tittar runt på alla grejer i mitt hem och hur mycket jag har att göra... försöker vänja mig vid tanken på att börja plugga. egentligen skulle jag vilja vänta tills i vår, men då vet man ju inte om de här utbildningarna börjar... så jag ska söka iallafall.

puss och kram


Kommentarer
Blackart

Ja, visst är hon läskig, du-är-vad-du-äter-kvinnan! Men en som är snäppet värre är bannemej hon-den-där som var programledare i femmans "Älskling, vi dödar barnen!". Huaaaa, där snackar vi rysare.

Som svar på dagens fråga:
Spännande personlighet är överskattat. Det får bara alla oss andra att känna oss töntiga och uderlägsna - och vem vill känna sig sån?! Jädrans snobberi!

2007-03-09 @ 12:12:58
URL: http://blackart.blogsome.com
Hanna

Jag förstår inte heller hur man vågar sig på att anmäla sig till Du är vad du äter. Men vissa kanske behöver jagas igång med skräck...

2007-03-09 @ 13:30:45
URL: http://hannasplats.blogg.se
Annika

"Du är vad du äter" såg jag ngra avsnitt av när jag var hemma i julas. Kul att titta på var det i varje fall, om än lite äckligt.

2007-03-09 @ 14:56:43
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

blackheart: jag har inte sett det där älskling vi dödar barnen, dessvärre. och tack, hehe, då behöver jag inte oroa mig över personligheten längre ;)

hanna: nä, det är helt galet, fast jag skulle vilja träna med paolo roberto och se om jag har nån sisu eller om det bara är nåt mamma hittat på att jag har.

annika: jag är ju lite besatt av det programmet. har en bok där jag antecknar viktiga fakta som framkommer under den timmen. haha. jag är galen.

2007-03-09 @ 15:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0