jag måste verkligen ta och lära mig photoshop


som ni ser;

32472-183

har just hämtat mitt paket med böcker och varje gång jag går utanför dörren så blir jag kär i min förort. fattar inte
hur man inte kan vilja bo här. folk är härliga.

nu ska jag ta en promenad till min kära psykolog.
har mått illa varje morgon och sa så till mamma.
- du kanske är med barn...
- då skulle jag bli rädd
- det kanske är så
- det skulle vara himla  märkligt, hur skulle det ha gått till liksom?
- du vet, när du varit på nån fest och inte vet vad du gör...
hon har vass humor den där tanten...



Kommentarer
pappa B

Hej vännen.
Skaffa dig Adobe Photoshop Elements 5, då har du allt vad du behöver då det gäller Photoshop. Större och dyrare program kommer du kanske inte att utnyttja till fullo och Elements 5 är mer än tillräcklligt för den mesta bildbehandlingen.
På nätet kan du köpa prog. för 1.800 inkl framk.

2007-03-15 @ 15:27:48
URL: http://www.pappab.webblogg.se
pappa B

Glömde det viktigaste.
Köp Mattias Karlssons bägge DVD -Det bästa ur kamera och Bild- samt -Från färg till svartIvitt- Han är mästaren och dessutom en mycket bra pedagog.
Lycka till

2007-03-15 @ 15:29:45
URL: http://www.pappab.webblogg.se
leopardia

tackar så mycket för tipset. jag har några olika photoshops på datorerna, men inte lyckats sätta mig in i dem, men en dvd kanske vore nåt. tack.

2007-03-15 @ 18:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0