tritt trött trätt

saker gjorda: druckit kaffe och pratat lite i telefonen
dagens fråga: varför ska blåst vara så jobbigt?
dagens låt: det är nån duett med tom jones och vad jag tror är sångerskan i catatonia, som jag nynnar på
dagens känsla: lite så där faktiskt. jag är inte riktigt med i spelet
dagens citat: "Charlotte : Is he a good kisser?
Samantha [crying] : Oh, who the fuck cares? His dick is like a gherkin."


sitter här och mest filurar. tänkte gå in i duschen innan jag tar mig frukost. har suttit framför datorn i nån timme nu och det är fasligt vad tiden försvinner när man satt sig här. internet är en tidsbov.
väntar bara på att pannkakan ska ringa upp igen. och så ska jag ringa körskolan, men det var upptaget just nu. tröttsamt, men så kan det gå.

männen, kärleken? känner mig bara lite utmattad och ledsen på den fronten. av ingen anledning alls. det bara känns så.

började kolla på house igen igår. "är du kär i house?" "om jag är!" typ.

så kom jag fram till körskolan, men datumen stämde ju inte med det som stod i nån annons mamma pratade om. skumt, för jag hittar bara en körskola där. så jag bad att få återkomma. men det låter ju nog bra ändå. tror att jag kör på det ändå. för han lät så gayig i telefonen. så jag blev så glad :)

och ikväll är det magnus betnér som gäller. hehe. härligt.

men ja, nu ska jag dra in i duschen så att jag får äta frukost nån gång.

puss och kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0