skissat


jag var bara tvungen att typ skissa ihop en historia på mig själv när jag ser magnus betnér. sen ska jag sluta att tjata om honom. för jag är inte så besatt som jag låter. jag är bara glad för ett otroligt skönt framträdande.

32472-218

jajo, jag vet att benen blev lite väl korta och att det inte riktigt syns att det är en kamer jag håller i eller kanske ens att ögonen är runda av, hmm, och tungan hänger ute. men, men. ju fler gånger man försöker. öva öva öva.

puss och kram.

tänkte egentligen titta på thelma&louise, som är en av mina absoluta favoritfilmer, men så började jag kika på don't say a word, tills jag tröttnade. jag får nog gå över till ncis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0