mitt i ett berg av gamla leksaker

saker gjorda: övningskört och gjort nåt övningsprov, gått igenom grejer som stått på vinden
dagens fråga: hallå solen, var är du??
dagens låt: det var nån som sa att jag borde dejta markoolio...
dagens känsla: stencool. haha.
dagens citat: "Charlotte [hung-over] : My hair hurts."



aaah, några motorstopp måste man ju få ha. shit vad trött jag var när jag försökte plugga teorin. men latten var lika god idag som igår och jag sa det till honom... He gjorde oss sällskap i bilen igen, så jag upplös honom om att det är honom jag ska köra landsväg med sen. så att han ska inte vara för glad när jag gör mina missar... jag kanske var lite gnällig, men, men...

sen upp på vinden här och släpa ner lite grejer. pussel och dockor, varsågod, gör vad ni vill med. hmm, starlettidningarna.... what to do? spara eller inte... flickböcker, hmmm.... jag sparar givetvis lottaböckerna och mary-lou, men de andra vet jag 17. jag har iallafall aldrig gillat hästböcker, så de få sånna kan ju åka. däremot började jag fundera, för vuxenböcker har jag aldrig rensat ut, så varför ska man som rensa ut flickböcker....  eller då borde jag ju iallafall kunna göra mig av med lite vuxenböcker... eller jag vet inte.. starlettidningarna har jag sparat till sist. har plockat åt mig smurferna oxå, för jag antar att man böööör spara sina smurfer. men dockskåpsgrejer väck. tydligen låg det en packe serietidningar där uppe oxå, som jag tänkte gå igenom nu...  legot lika så. jäklars vad lego vi har haft. men jag tänkte att jag kan ju iallafall hjälpa till att sortera upp det efter färg...

dock är jag helt otippat astrött fortfarande och vill bara somna.

jag har inte förväntningar på den här stan, så när man kan köpa med sig kaffe och smoothies så blir jag liksom lite lycklig. så det får bli lite smoothies till snabblunch imorn. för imorn är det övningsköra, teori, övningsköra, som gäller.

de skulle fixa att skicka min telefon vidare idag, så vi får väl se om den dyker upp här eller inte. spännande.

just ja, ack, de här skorna och den här klänningen är väl ursnygga? kanske inte tillsammans, men iallfall...

32472-23132472-230 jag vill ha!!

råkade köpa lite dolce & gabbana-kläder second hand idag. men, men. bara för att jag ville ha...

nä, jag är så trött att det bara blir strunt av det här. puss och kram på er!



Kommentarer
Blackart

Attans jävla pisskit vad mycket jag missar. Skitjobb. Jag hatar att jobba hela jävla tiden. Jag hatar en massa skit just nu. Men köra bil äääälskar jag. När jorden dör av alla avgaser ska jag köra bilen rätt ut i avgrunden. Eller nåt. Vad fin din lill blogg har blivit förresten!
Nu är jag snart arbetslös igen - shit vilken tur, så jag kan hålla mig a jour. Men vad i hela världen är din ursäkt? Hur hinner du härja så mkt i bloggen. OCH göra en massa andra prylar (rensa? vara på semester?)? OCH shoppa galet och ta körkort och... Hm, tipsa mig, din livsstil är avundsvärd!

2007-06-27 @ 19:25:00
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

blackart: hehe. vi kör väl shoppa galet=tradera... men jag är ju sjukskriven så jag är ju fritidsdrottning. och just nu är jag hemma hos mamma och pappa, så det är ingen städning eller matlagning som är ett måååste, visst kan jag som hjälpa till, men, men.. rensa och rensa, jag orkar helt enkelt i att ha nån känslomässig relation till mina gamla dockor och säger bye bye ist. härja i bloggen är nog det jag anstränger mig mest för att göra, hehe.... det där med att ta körkort är ju bara ett litet sidoprojekt, så att jag kan få liiite dramatik i mitt liv. men tipset är att manipulera sig själv till att inte tänka, inte känna, bara göra och skratta.. eller att manipulera alla andra till att göra allting...

2007-06-27 @ 20:20:13
E

Fan vad duktig du är som kommit igång med körkortet! Jag hejar på dig!:) Känslan då det äntligen är klart lever kvar länge, jag kan fortfarande blir helt lycklig över att jag har det och det var ändå 5 år sen;)

2007-06-27 @ 22:27:51
Panki

Drömde om dig i natt, att du körde bil :-)

2007-06-28 @ 08:52:05
leopardia

E: ah, inte duktigare än nån annan. men tusen tack för hejandet :)
panki: hehe, jag kör ju bil :)

2007-06-28 @ 18:03:02
Tinnitussan

åååå, lackskor! I adore'em!

2007-06-29 @ 00:16:18
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0