jag har träffat Gregorius

antingen är han bara dum i huvudet, eller oxå är han ond. jag gissar på ond. men nog om det. jag backar och gömmer mig ist.

kan den där rackarns mobilen bara snabba sig hit.

B fyller år idag, men eftersom jag inte har nåt körkort så kan jag inte åka dit och gratta henne.

okej, drömmar: hur sjukt är det inte att drömma nåt sånt här? jag drömde att fido mailade sin jobbtidning till mig för att den var så ful typ. så jag satt och läste den, så var det en kalle anka-serie där i. det var massor med typ små kajsa anka som bakade och skrek "vi behöver mer säd" varpå massa tjatte knatte och fjatte-ankor började.. .hmm... spruta hej vilt omkring sig...
så kan det gå, skulle man kunna säga.

idag är jag ledig från körningen och allt. naturligtvis är jag trött, eftersom psyket är överbelastat, men jag tänkte ändå så göra något nyttigt idag. jag har tackat nej till mina gamla barbiedockor oxå, så jag kanske skulle ta och tvätta rent dem och deras kläder eller nåt. så kan jag antingen sälja dem på loppis eller skicka dem till barnen i ukraina.

nä, först ska jag nog läsa lite doktor glas eller bara ligga på soffan och blunda.

puss och kram



Kommentarer
Blackart

Hello!!!! Go dröm. Har du läst om mina drömmar? Inte lika... hmm... våta?? som dina, men iallafall lika skumma. Drömmar är lattjo och konstigt.

2007-06-29 @ 16:08:59
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
//D.D\\

Doktor Glas: Tyckte jag om att läsa faktiskt... måste nog läsa den en gång till snart, utan kursglasögon :)
Drömmar: Själv drömde jag att jag skulle ringa hem till sambon, men slår fel nummer och hamnar otippat hos svärmor. Hon säger att min sambo inte är där, men ska komma när maten är färdig. "Jaha, när är den klar då?" Om nitton månader, svarar svärmor i ett tonläge som om det handlade om nitton minuter... *skumt*
*kram*

2007-07-02 @ 10:05:30
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se
leopardia

blackart: ja, hehe, jag läste dina drömmar som du typ publicerade innan jag skrev det här. din feberyra... drömmar är rätt lattjo.
//d.d\\: doktor glas är sjukt bra :) hehe, ja, man undrar ju vart man får allt ifrån som de dära drömmarna innehåller... kram

2007-07-06 @ 18:13:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0