tha starlet


årgång 1989 av starlet får hamna på mammas loppis utifall nån skulle vilja ha. 1988 behåller jag själv än så länge och 87 och 86 får spridas för vinden... iallafall av de stora tidningarna. de små spar jag givetvis.

men här är lite nostalgi iallafall...

image244
för min del så får dag finn gääääärna tro att det är utseendet vi tjejer bryr oss om och att det är därför som inte... ja, nä...

image245




















att jag har en förkärlek till händiga karlar är väl ingen hemlighet, men varför har denne man en förkärlek till lili &sussie?? så där naturligtvis??och han var inte ensam om att lämna det svaret... undra vad de har gjort för nåt...

image247












killer-lp är jättekul ju. att han använde det uttrycket. fast annars så väntar vi ju fortfarande. att det skulle dröja så länge att lp-skivorna hann utrotas....


image248
















puss och kram och god natt på er!


Kommentarer
Blackart

TACK TACK TACK!
Jag är underbart glad och tacksam och nostalgin river i min kropp som aldrig förr!! Aldrig har jag önskat att jag hade kvar mina gamla starlet som nu.

2007-07-18 @ 12:44:32
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

blackart: hehe... just nu håller jag på och går igenom gamla nr av okej oxå... hittade en helt underbar bild jag måste lägga ut sen...

2007-07-20 @ 12:17:46
rocky II

dag finn har ett gott hjärta.han är privat familjefar och mycket förälskad i sin fru sen 10 år tillbaka, resten är bara ploj.hans jobb är att vara clown,sen tar av han av sig masken och åker hem.därhemma är han inte chefen.

2010-10-27 @ 02:36:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0