sommar och sommar


jajamensan, jag ligger fortfarande efter... men hur som så försvann solen och det blev blåbärspaj i skuggan på altanen... jag som hade släpat ut filt och bok för att sola lite. nu blir det att gräva bland gamla nr av okej istället. hittade en jättebunt i källaren...

och så har vi ju varit ute i stugan...

image249

mm, det här är väl anledningen till att mamma försökte få mig att äta vattenmelon istället för smörgås här förut. och kallade mig tjock. haha. jag är en liten michelingubbe. men så här på hemmaplan blir man ju alltid mobbad. brorsan väste helt plötsligt att jag måste börja träna.
- vadå, ser jag tjock ut?
- nä, det var inte det jag tittade på, det var dina knän.
så tydligen har jag otränade knän... mohaha, synd för dem att jag har två anton berg-chokladkartonger hemma...

igår var vi i nora och åt noraglass. yummie. i nora vill jag bo. eller jag vill vara författare och bo i nora. det verkar vara så underbart att vara en maria lang.

ja, nä, inte så mycket spännande här. puss och kram.




Kommentarer
Panki

Du har ju en liten å söt mage :-)

2007-07-20 @ 20:08:33
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: nnnmhng, jättesöööt... haha :)

2007-07-20 @ 22:40:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0