skååååååål, ta mi faen


jag måste nog fixa några smidiga handskar. om jag ska göra fler skålar i ett svep. inte för att jag riktigt har klurat ut vad jag ska ha dem till. men man kanske kan ställa sig på nån hantverksmässa och kränga. woho.

här är eländet iaf;

image269

slängde i lite popcorn för att visa vad man ev kan ha den till. bye bye tomas ledin liksom. det var nån gammalplatta med bara engelska låtar. har aldrig ens hört talas om. men det här är en present till donald. som fyllde här förut. så kan det gå.

undra om man kan få migrän för att man inte dricker kaffe. har inte druckit på ett par dar nu och det vägrar sluta att mola i skallen.

annars har jag nog bestämt mig för en canonkamera. problemet är att jag vill både ha en kompakt och en system. så jag vete fulingen. men jag har iaf smörat in mig hos brorsan så att jag skulle kunna få hans lilla kamera. men jag har bestämt mig för att alltid ha kamera med mig när jag går nånstans. är nånstans.

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
Hanna

Är det en LP-skiva? Så innovativt!!
Jag har en liten Canon Ixus 70 (kompakt förstås) som jag är nöjd med. Om man nu inte ska kinka med systemrackare. De är ju så stora att släpa runt på...

2007-07-30 @ 22:35:16
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

hanna: jupp, det är en lp-skiva.
tror brorsans är en konica, tror att vi hade likadana, fast min gick sönder. sen lever jag ju i en värld där jag tror att jag måste ha minst 3 olika kameror...

2007-07-30 @ 22:42:05
Panki

Dom e bra coola dom där skivorna! du e så pysslig du!

2007-07-31 @ 00:36:24
URL: http://pancake.webblogg.se/
anna

hehe Hajkflashback!
mmm och hon som spelar sydney är ihop med Doug Savant i verkligheten.
=)
och det är så unbelievble eller hur fasiken det stavas...vrför jag nu skulle blanda in engelska alls...
Att Kristin Davies kan spela så jävla elak i MP men gorgeous i SATC!

2007-07-31 @ 10:28:33
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

panki: hehe ;)
anna: jag måste nog ta tag i det där och beställa de där boxarna. att tänka på det skapar ett sug...

2007-07-31 @ 19:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0