så kan det gå


det är väl kanske ingen sensation att det sker värdetransportrån i botkyrka. men fasiken, smällen hörde ända hem till mig. för när pappa, som skulle besöka biltema ringde mig, så var han mitt i smeten som blivit efteråt;

image264

undrade just vad kaaboomen var för något... fattar inte hur de orkar, eller ens hur det lönar sig. men, men...

annars roade jag mig med att sitta i mitt nattlinne och vika ihop helvetet från ikea.

image266
även fast denna kartong kostar en spänn, så köp den inte. jag lovar att konstruktören till denna har fått sparken. nåväl. med tejp går allt.

så mycket mer spännande var inte den här dagen...

puss och kram

glömde förresten doktor glas hos mina föräldrar. och nu suckar alla "har hon inte läst ut den än" och nej, det har jag inte, för jag har den som en god karamell och suger lite på den ibland bara. men nåväl, jag började läsa marianne fredrikssons skilda världar istället. underhållande på ett alldeles särskilt sett, fast egentligen inte alls...



Kommentarer
anna

haha tackar darling..då får du vara min groupie!
..eller starta ett band med mig.
kramar

2007-07-28 @ 01:48:22
URL: http://pyttis.blogg.se
Panki

Hihi va söt du e

2007-07-29 @ 11:06:31
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0