jag fortsätter tjata om att det bara finns en börje salming


ibland är människor snällare mot en än vad man någonsin förtjänat.
och så kom jag hem till sthlm idag och hittade en avi på hallmattan, bland all reklam. så jag knatade iväg till posten för att hämta brevet;

image234 och titta vilken fin tröja som låg i kuvertet!!! jag blev stum av glädje och värme. tusen tack E, för omtanken! jag är helt kär i min nya tröja!! så om ni ser mig på stan kan ni ju vinka lite :)

fick just 63 av 70 på körkort.com's test a. vilket ledde till en fin kommentar "grattis, du hade klarat dig med stor marginal ifall det här hade varit vägverkets test"... nå, det är det enda testet jag har gjort so far. så så flitig har jag varit med mitt pluggande. jag har bara 19 koder kvar nu... men jag bara måååste klara mig. annars blir jag ju trött på mig själv.

jo, jag vet att jag lovade att berätta om vägledning och healing idag. men jag kör det senare istället. för nu tänkte jag erkänna en sak. håhåjaja. jag lyssnade på lite 80talsmusik på bussen hem. och när den här låten var populär så var jag kär i honom. gaah, jag tror till och med att jag skrev ett kärleksbrev, som jag aldrig postade, till honom. jag hade läst nånstans att han gillade små bröst och det hade ju jag. sen att jag var 15 kanske jag inte riktigt tänkte på... hmm...





okej, jag förtjänar att bli mobbad!!!

nå, nu ska jag ta och knyta ihop säcken med ett puss och kram (lite extra till E!)



Kommentarer
Panki

Oh shit bananas, Christer Sandelin!!!!!
Men fy!!!

2007-07-07 @ 22:53:07
leopardia

haha, jag veeet. jag får skylla på att F säkert hade lagt knark i mitt té..

2007-07-07 @ 22:55:17
anna

haha wow! lätt snyggaste den snyggaste tee jag sett på hela veckan i en blogg!
haha nja förförisk..fast det kunde ju vara bra om man faktiskt kunde se ut som det.
tackar babe..
pussa pussa pussaaaa!

2007-07-08 @ 00:14:19
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

Tröjan är supersnygg och jag lovar att vinka ohämmat om jag ser den/dig.
Grattis till körkortstestet!
... och visst ä det öppet mål för mobbning om man gillar/gillat Christer som soloartist (erkänner att jag gillade Freestyle dock)
;-)

2007-07-08 @ 01:28:01
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Hanna

Vilken fin tröja. Tänk om någon skulle ge mig en tröja med mitt bloggnamn på. Jag skulle bli galet stolt!

2007-07-08 @ 12:48:13
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

anna: nog är den lätt snyggast ;)! men haha, jag tyckte att du såg ut så... puss.
tinnitussan: haha, ja, jag har inga försvar...
hanna: jag ÄR galet stolt! den är såå läcker :)

2007-07-08 @ 13:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0