glömde ju varna för förra inlägget....


okej, nästa fredag är jag antagligen solo igen och kan få lite tid framför datorn och trivas med att läsa alla bloggar och allt sånt. inte bara det här snabbgluttandet... men just nu är jag blå om fingrarna efter strapatser i skogen. inte min grej att plocka blåbär, vad hade jag där att göra... men det är ju sååå nyttigt...

nå, jag är iallafall färdig med dessa, kanske 100st nummer av, okej. dock har jag tappat bort världens underbaraste bild på jon bon jovi, men det får vi leva med, jag bjuder på några andra...

för ni vet ju, hey mickey du är helt okej, hey mickey... alltså, det första med 80talet är ju madonna;

image250 hon hade naturligtvis inget med sången ovan att göra, men däremot sörjer jag denna epok. det är så här jag vill gå klädd och se ut. nå, nu glömde jag ju att varna känsliga läsare för inlägget innan och naturligtvis skulle det inte vara  den magen som tittade fram i den här out fiten...

vad mer...? jo, det här är sånt här jag inte får säga för mamma; MEN är det inte ett under att de här killarna inte fick massor med stryk i plugget???
image251

eller den här killen? vad är det här. i texten stod det nåt om hur shakin' fredrik bjöd okejläsarna på en navelbild i julklapp, eller nåt... but whyyy? det tragiska är väl att vad är det här, barnporr??

image252

fast jag kan ju tillägga att jag såg bilder på en 15årig anna book i skumbadet oxå... jag vet inte, men nånstans här och där gick nog okej över gränsen för vad som eg är smakligt, men, men...

england satsar dock stort;

image253  limahl. lägg märke till texten i hörnet... mjao, han har ju alla sina egna tänder kvar iallafall, eller vaddå...

och nånstans nån gång var det en brud på 80talet som viskade i nån hårdrockskilles öra att det där med spandex, ååååh, spandex, det är det sexigaste som finns;

image254

image255

annars var det ju på 80talet som hårdrockare helt seriöst levde upp till den här bilden(se nedan) utan att det snackades snedvriden kvinnosyn eller något liknande...
image256 fast så här ser det nog ut än idag... minus hawaiikostymen...

men jag vet inte, jag har ju hävdat att simon le bon är bland det sexigaste som någonsin gått i ett par skor... jag vet inte hur jag nånsin ska bli av med den här bilden dock;

image257

ja, nä, nu är det nog dags att krypa ner i sängen med en bok. doktor glas kanske, eftersom jag tog en paus där. har ju läst ut mammas lille gosse för ja, jag tänkte att jag kunde skicka den vidare då...

så till slut, en liten intern kommentar till alla som känner joan...
image258 joan om tio år??

nä, god natt på er och sov sött...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0